Na rowerze: Giant Anthem 2

pierwsze co nieco - Wapienicka pętelka

Środa, 1 maja 2013 · dodano: 01.05.2013 | Komentarze 0

Postanowiliśmy zmienić (uaktualnić formułę) doktorowego rowerowego bloga, na wspólne jego redagowanie (od czasu do czasu). A zatem do rzeczy. W końcu mamy wolne, pogoda może nie rozpieszcza, ale nie leje, zatem, koło poludnia udało mi się Doktora zmobi lizować na rowerowe co nieco. Mielismy być w Sudetach, jednak jak zwylke jesteśmy w Bystrej, zatem był skory do współpracy - przynajmniej na początku:-) . Zatem droga klasycznie ścieżką nad szpitalem, przez Błonia, leśnymi ostępami z omijaniem asfaltów , na Dębowiec, potem drogą pod reglami pod zaporę i na moją kultowa pętle ponad zaporą. Kiedyś było to moje ulubione miejsce samotnych, popoludniowych wypadow. Po pierwszej godzinie Doktor, zapewne by mnie nie ukatrupić, zaczął się odbarczać ciężko wzdychając. Po po drugiej praktycznie przestał sie odzywać, jednak wytrwał do końca bez porzucenia roweru z postanowieniem, że 'nigdy więcej':-) . Powrót po naszych śladach. Mapki nie będzie bo mój sportstraker rozsypał się. No cóż, jakoś mnie to nie dziwi.