Na rowerze: Giant Anthem 2

K.S.D.

Poniedziałek, 10 września 2012 · dodano: 10.09.2012 | Komentarze 1

Klimczok->Szyndzielnia->Dębowiec
Goście mogą postawić samochód na parkingu przy szkole podstawowej. Potem ulicą Klimczoka do samego końca i wjazd do lasu. Jedynie początek jest wąski, dalej prawie do samego szczytu to jest szeroka szutrowa, z rzadka kamienista droga, jakby przygotowana pod nartostradę. Rower trzeba wziąć na plecy dopiero przed samym podejściem do schroniska. Ze schroniska na szczyt jest niezły, stromy podjazd, ale można go ominąć z prawej bądź lewej strony. Lewy jest miły, pod górę i przez las, ale nie tak stromy jak ten bezpośredni. Zjazd na Szyndzielnię jest ostry, kamienisty, ale techniczny. Potem nartostradą na Dębowiec, fragment wąską ścieżką lasem (zielonym szlakiem odbijającym w połowie zjazdu nartostradą). Z Dębowca przez Błonia na skocznię LKS Klimczok. Spod skoczni ciasną ścieżką przez teren szpitala, lasem do samej Bystrej i koniec może być przy szkole. Bardzo sympatyczna trasa, niezbyt wymagająca na podjazdach, potrzeba skupienia podczas zjeżdżania.

Zainteresowanym daję mps-a.

Widok ze szczytu na schronisko:

Widok ze schroniska na szczyt: