Na rowerze: Giant Anthem 2

Rozwód

Niedziela, 19 sierpnia 2012 · dodano: 19.08.2012 | Komentarze 3

Całą winę biorę na siebie. Miało tak nie być, ale stało się. Była okazja i zasady zostały złamane..., kupiłem foxa (stan licznika przy wymianie 1000km). Zatem sprężynowy bomber33 idzie na jakiś (niektórzy rozwodnicy pobierają się czasem po raz drugi) czas do piwnicy. Oznacza to również, że rower nie może iść do sprzedania. Na upartego trochę winy jest też bombera, bo strasznie łatwo ukręcił się gwint na śrubę od tarczy i nie udało mi się już przykręcić porządnie adaptera do większej, a czułem że większa tarcza to mus. Poza tym zużyta okazała się też śruba od ustawień. Cena foxa była dość okazyjna, mam nadzieję że nie spadł nikomu z tira, ale w zamian nie mam żadnej instrukcji i gwarancja jest producenta. Po pierwszych testach 'wydaje się' dużo kulturalniejszy niż poprzednik i jest stanowczo lżejszy (2250>1600), a większa tarcza poprawiła komfort hamowania. Swego czasu wydawało mi się też, że zepsułem dźwignię przerzutki i trochę na wyrost kupiłem nowe. Teraz, za jednym zamachem, przyszedł czas na wymianę i jest tak jak piszą: slx'y są szybsze niż deore.
Nie jestem z tego dumny, ale stało się i zmiany nastąpiły. Za karę musiałem się nauczyć to wszystko wymieniać i regulować (za wyjątkiem bieżni w foxie, choć to też okazało się łatwe), ale na szczęście jest Zinn, choć o wymianie oleju w samochodzie to trochę chlapnął ;-)