Na rowerze: Giant Anthem 2

Zawsze coś...

Środa, 15 sierpnia 2012 · dodano: 15.08.2012 | Komentarze 7

Wreszcie doskonałą trasa. Z Bystrej przez Łodygowice, na Przysłop i Rogacz. Potem w dół, przez Łysy Groń i do Łodygowic. Podjazdy wymagające, ale nie tak strome, żeby podjechanie było niemożliwe, dlatego prowadzenia dużo mniej niż ostatnim razem. I były one raczej wynikiem braku techniki, a nie dziwnością trasy. I zjazdy, na których, z jednym wyjątkiem, trzeba było się postarać, pomyśleć, wybrać ścieżkę. Nie było bezmyślnej jazdy na pałę po szerokich, szutrowych, udeptanych ścieżkach. Zjazd wymagał uniwersalnych fizycznych umiejętności, bynajmniej nie siłowych, coś na kształt czucia głębokiego, zwłaszcza tam, gdzie rower jechał już strasznie wolno i obracające się koło słabo pomagało w równowadze, dużo izometrycznego napięcia i balansowania tyłkiem. Czasami wyprzedzał nas piechur, czasami zostawał w tyle. W sumie doskonały trening i sprawdzian. To było coś. Co prawda wspomagany, nie chcę wiedzieć jakim, energetycznym świństwem, ale pokręciłem trochę na największej przedniej tarczy, co dało prędkość maksymalną podobną do tych zjazdowych z poprzednich wypraw :-)

domina | 10:51 piątek, 17 sierpnia 2012 | linkuj Z moich skromnych obserwacji wynika że nie musisz nigdzie jechać.
doktorno
| 10:36 piątek, 17 sierpnia 2012 | linkuj Ale żeby usiąść przed komputerem muszę pojechać na wycieczkę.
domina | 07:15 piątek, 17 sierpnia 2012 | linkuj Ta, można w konsekwencji wycieczki pobawić się multimediami :) Koniec końców i tak trafiasz przed komputerek... strasssne.
RafalS
| 07:13 piątek, 17 sierpnia 2012 | linkuj Młotek też narzędzie, ale o jego używaniu nie piszesz w taki sposób. :)
doktorno
| 18:03 czwartek, 16 sierpnia 2012 | linkuj Nie wyciągajmy pochopnych wniosków. To na razie jest narzędzie.
RafalS
| 17:58 czwartek, 16 sierpnia 2012 | linkuj Chyba coraz bardziej Ci się to podoba :)
domina | 06:30 czwartek, 16 sierpnia 2012 | linkuj Powiało optymizmem...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wczet