Info
Autorem tego bloga jest doktorno z Dominą z miejscowości Bystra.
Zapisaliśmy tutaj do tej pory ponad 3903.47 kilometrów w tym 2976.82 w terenie.
Nasza prędkość średnia to 9.50 km/h.
Więcej o nas.
Więcej o nas.
Od 15.08.2012 było czytań:
Moje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2017, Sierpień1 - 0
- 2017, Lipiec1 - 0
- 2017, Marzec1 - 0
- 2016, Listopad2 - 1
- 2016, Październik1 - 0
- 2016, Wrzesień3 - 3
- 2016, Sierpień2 - 0
- 2016, Lipiec4 - 9
- 2016, Czerwiec1 - 1
- 2016, Maj4 - 1
- 2016, Kwiecień4 - 8
- 2016, Marzec8 - 5
- 2016, Luty2 - 0
- 2015, Grudzień1 - 0
- 2015, Listopad2 - 0
- 2015, Październik3 - 2
- 2015, Wrzesień1 - 0
- 2015, Sierpień3 - 1
- 2015, Lipiec8 - 16
- 2015, Czerwiec1 - 1
- 2014, Październik1 - 1
- 2014, Sierpień6 - 0
- 2014, Lipiec6 - 11
- 2014, Czerwiec1 - 1
- 2014, Maj2 - 7
- 2014, Kwiecień1 - 0
- 2014, Marzec3 - 3
- 2013, Grudzień1 - 0
- 2013, Listopad2 - 0
- 2013, Październik4 - 11
- 2013, Wrzesień5 - 2
- 2013, Sierpień10 - 5
- 2013, Lipiec6 - 4
- 2013, Maj5 - 0
- 2013, Kwiecień1 - 0
- 2012, Listopad4 - 11
- 2012, Październik1 - 3
- 2012, Wrzesień6 - 5
- 2012, Sierpień9 - 24
- 2012, Lipiec12 - 7
- 2012, Czerwiec5 - 5
DANE WYJAZDU:
Dystans:
15.90 km
W terenie:
12.00 km
Czas jazdy:
01:43 h
Prędkość śr.: 9.26 km/h:
Pr. maks.: 40.30 km/h
Temperatura: 14.0 st. C
Suma podjazdów: 578 m
Na rowerze: Giant Anthem 2
Ninja Test failed
Piątek, 10 sierpnia 2012 · dodano: 10.08.2012 | Komentarze 1
Po 400 km zakończył żywot na tylnym kole Hutchinson Toro. Jak się okazało; miękki był i się starł. W poszukiwaniu nowej opony sterującej założyłem na koło Kellys Flash za 35 pln. Producent jednakże mówi, że jest to opona na przód, bieżnik niby agresywny, ale klocki na środku bieżnika powodują, że z tyłu ta opona nie trzyma. Może gdyby ją założyć odwrotnie byłoby lepiej, ale już mi się nie chciało. Zostanie w garażu na cięższe czasy. Wbrew filozofii zważyłem ją i okazało się, że sprzedawcy oszukują na około 300g. Podaje się, że masa opony wynosi ok. 600g, a na mojej wadze jest 900g, choć większy moment bezwładności poprawiałby pewnie nieco stabilność krótkiego roweru. A do machlojek i niekompetencji sklepów rowerowych zaczynam się przyzwyczajać.
W ciemno, bez poszukiwań kupiłem i założyłem Michelin Country Mud. W Decathlonie 20 pln tańsza od Toro :-) Niby na metce informacja, że tylko na błoto, ale dzisiaj na suchym i kamienistym podłożu trzymała tak dobrze jak wcześniej Hutchinson (wszystkie opony pompuję tak samo: 3.0 bara), łatwo pozbywała się leśnego błota, w resztki którego celowo wjeżdżałem. Dam jej szanse, zobaczymy kiedy się zetrze. Gdybym teraz napisał, że mam wrażenie, że jeździ świetnie to zachowałbym się jak profesjonalny tester magazynu rowerowego, który często ma wrażenie. A wyjechałem i zjechałem po trasie, której obraz poniżej poniżej (zbocza Klimczoka i Szyndzielni):
W domu już doczytałem, że niby opona do wszystkiego, specjalnie wzmocniona, wytrzymała, terefere. I waży nieco ponad 600g, co akurat moja waga potwierdza. Tyle, że podczas jazdy na asfalcie szumi i mlaska jak zimówka w maju, co sugeruje miękkość sporą. Redaktorzy 'bajkbordu' narzekaliby, że opory toczenia ogromne, że trzeba będzie pedałować, że to i tamto. Ninja też nigdzie by się na niej nie zakradł z powodu tego szumu. No ale co z tego? Ważne, że trzyma.
toro
flash
mud
W ciemno, bez poszukiwań kupiłem i założyłem Michelin Country Mud. W Decathlonie 20 pln tańsza od Toro :-) Niby na metce informacja, że tylko na błoto, ale dzisiaj na suchym i kamienistym podłożu trzymała tak dobrze jak wcześniej Hutchinson (wszystkie opony pompuję tak samo: 3.0 bara), łatwo pozbywała się leśnego błota, w resztki którego celowo wjeżdżałem. Dam jej szanse, zobaczymy kiedy się zetrze. Gdybym teraz napisał, że mam wrażenie, że jeździ świetnie to zachowałbym się jak profesjonalny tester magazynu rowerowego, który często ma wrażenie. A wyjechałem i zjechałem po trasie, której obraz poniżej poniżej (zbocza Klimczoka i Szyndzielni):
W domu już doczytałem, że niby opona do wszystkiego, specjalnie wzmocniona, wytrzymała, terefere. I waży nieco ponad 600g, co akurat moja waga potwierdza. Tyle, że podczas jazdy na asfalcie szumi i mlaska jak zimówka w maju, co sugeruje miękkość sporą. Redaktorzy 'bajkbordu' narzekaliby, że opory toczenia ogromne, że trzeba będzie pedałować, że to i tamto. Ninja też nigdzie by się na niej nie zakradł z powodu tego szumu. No ale co z tego? Ważne, że trzyma.
toro
flash
mud
Kategoria Koło domu, sprawdziany
Komentarze
domina | 15:06 sobota, 11 sierpnia 2012 | linkuj
ale fajna trasa się zrobiła przy okazji testowania - co więcej blisko domu...Nie może być lepiej :)
Komentuj