Suma podjazdów: m
Na rowerze: Giant Anthem 2

Dookoła wsi

Środa, 8 sierpnia 2012 · dodano: 08.08.2012 | Komentarze 2

Wreszcie na luzie i bez napinki na coś extra. Przez Wilkowice, Łodygowice, Buczkowice i Meszną do domu. Od takiej strony, że najpierw jest krótko w dół, a potem w przeważającej większości lekki wznios. Niestety lokalne strumyki przeschły nieco, więc żadnych śmiercionośnych przepraw nie było. Ale pod dom dało się fajnie na stojąco i na szybko. W porównaniu do Bawarii zwierząt leśnych po drodze jakby więcej, ale także więcej chaosu i bałaganu. Wjechaliśmy ścieżką, którą jeździmy od dawna gościowi do ogrodu (rzekomo) na co poinformował nas, że jeździmy po jego i walczył z Urzędem Gminy, żeby po jego nie jeździć. Tyle, że wcześniej nie było żadnego znaku, że wjeżdżamy mu na parcelę. Czyli po naszemu: gmina nie postawi znaku, nie wytyczy ścieżek, ale napisze papier i włoży do szuflady. Gdyby jednak właściciel był rowerzystą, pewnie ogrodził by sobie ogródek (choćby drutem), a obok płotu wygolił trochę trawy, żeby zabłąkani turyści mogli mimo wszystko przejechać. Na ścieżkach Bawarskich pasą się krowy, można jeździć, trzeba je lub kupy tylko ominąć i zamknąć za sobą pastwiskową bramę, żeby nie poszły precz. Da się chyba..., ale może ludzie inni.

Kategoria Koło domu

doktorno
| 13:38 czwartek, 9 sierpnia 2012 | linkuj To jest jasne, że po cudzym nie należy jeździć, ale da się to tak zorganizować, żeby nikt się nie denerwował.
RafalS
| 07:12 czwartek, 9 sierpnia 2012 | linkuj Dawno temu Ogrodzieńcu na moim pierwszym maratonie gość gonił rowerzystów, bo trasa rzekomo przebiegała przez jego drogę.
W piątek organizator MtbMarathonu musiał na gwałt zmieniać trasę, bo parę osób, którzy są właścicielami działek obok wyciągu na czantorię zażądali 96000zł. Zaś obok jakiegoś górskiego baru inny gość zastawił drogę jeepem, bo jego droga.

Nie ta mentalność.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa khree