Na rowerze: Giant Anthem 2

Skrzyczne

Czwartek, 2 sierpnia 2012 · dodano: 02.08.2012 | Komentarze 9

Treningowo było beznadziejnie. Wyprawa z taką ilością prowadzenia roweru jest z całą pewnością nonsensowna. Teoretycznie stromizną na Skrzyczne powinno się dać wyjechać, ale jest to jeszcze trasa wyjątkowo nie dla mnie. No chyba jedynie jako miernik braków kondycyjnych i siłowych. Może było za ciepło, ale też nie ma co się tym sugerować, bo wiaterek wiał całkiem miły. A po całym tym zmęczeniu jeszcze trzeba się koncentrować na zjeździe, żeby się nie wyjumać...

Kategoria Koło domu, Trasy

doktorno
| 19:59 wtorek, 7 sierpnia 2012 | linkuj Ale nie można się porozglądać, zwolnić, skręcić na łączkę, bo się nie opłaci. Jak spadnie łańcuch albo złapie się gumę no to trzeba się spieszyć. A tak ... jest miło.
RafalS
| 13:33 wtorek, 7 sierpnia 2012 | linkuj 11. jak się podrapiesz na zawodach, to ktoś się zdezynfekuje i poklei,
12. jak się połamiesz, to cię zwiozą na dół a nawet zabiorą do szpitala
13. jak zerwiesz łańcuch też cię zwiozą
14. nie trzeba wozić ze sobą 5 litrów picia i masy jedzenia bo są bufety
15. jak będzie 37,2 stopnie celciusza, to może jakiś miły Pan poleje Cię zimna wodą
16. jak natomiast ubrudzisz rower to dostaniesz myjkę do dyspozycji (dla blokowych ludzi to jest istotne),
17. na Śnieżkę jest np. oficjalny zakaz wjeżdżania, poza jednymi zawodami w roku,
18. bo tak :)

no ale i tak Was nie przekonam :D

doktorno
| 12:59 wtorek, 7 sierpnia 2012 | linkuj Przypomnę, że startować można też "indywidualnie" dla osiągnięcia lepszego czasu, wyższej prędkości, dłuższego dystansu. Nie potrzeba wtedy ludzi dookoła. Ja tej atmosfery ludzkiej nie lubię no i nastartowałęm się już wystarczająco.
domina | 10:13 wtorek, 7 sierpnia 2012 | linkuj hehe :) - podobnie jak samo jeżdżenie oraz inne aktywności bez konieczności płacenia za możliwość przejechania się po ogólnodostępnych terenach naszego pięknego kraju ...
| 08:34 wtorek, 7 sierpnia 2012 | linkuj 1. dla frajdy,
2. dla sprawdzenia się na tle innych,
3. żeby zobaczyć jak to wygląda z punktu widzenia startującego,
4. z tego samego powodu, dla którego startowało się w zawodach w karate,
5. z tego samego powodu, dla którego Ty startowałaś w zeszłym roku,
6. żeby się żona pytała po co startujesz,
7. żeby mieć dodatkowa motywację do wyjścia z domu i poruszani się,
8. dla adrenaliny,
9. bo w przeciwieństwie do czekolady przypływ endorfin z podczas startu nie wiąże się z przypływem kalorii,
10. bo poprawia krążenie i pobudza lepiej niż kawa,
11. etc.

domina | 07:20 wtorek, 7 sierpnia 2012 | linkuj ale po co startować ...
RafalS
| 06:49 wtorek, 7 sierpnia 2012 | linkuj Powoli zbliżasz się do dystansów maratońskich. W przyszłym roku może jakiś starcik :D
doktorno
| 22:08 czwartek, 2 sierpnia 2012 | linkuj Hutchinson TORO. Kolarstwo to raczej sport nie dla mnie. To aktywność dodatkowa i trudno o szczególny zapał do trenowania.
devilek
| 21:58 czwartek, 2 sierpnia 2012 | linkuj Sprzęt to nie wszystko ;) Poćwiczysz i wjedziesz bez problemu.

ps. jaką masz dokładnie oponę na tyle ? Hutchinson, ale model to ... ?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa przyo