Info
Autorem tego bloga jest doktorno z Dominą z miejscowości Bystra.
Zapisaliśmy tutaj do tej pory ponad 3903.47 kilometrów w tym 2976.82 w terenie.
Nasza prędkość średnia to 9.50 km/h.
Więcej o nas.
Więcej o nas.
Od 15.08.2012 było czytań:
Moje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2017, Sierpień1 - 0
- 2017, Lipiec1 - 0
- 2017, Marzec1 - 0
- 2016, Listopad2 - 1
- 2016, Październik1 - 0
- 2016, Wrzesień3 - 3
- 2016, Sierpień2 - 0
- 2016, Lipiec4 - 9
- 2016, Czerwiec1 - 1
- 2016, Maj4 - 1
- 2016, Kwiecień4 - 8
- 2016, Marzec8 - 5
- 2016, Luty2 - 0
- 2015, Grudzień1 - 0
- 2015, Listopad2 - 0
- 2015, Październik3 - 2
- 2015, Wrzesień1 - 0
- 2015, Sierpień3 - 1
- 2015, Lipiec8 - 16
- 2015, Czerwiec1 - 1
- 2014, Październik1 - 1
- 2014, Sierpień6 - 0
- 2014, Lipiec6 - 11
- 2014, Czerwiec1 - 1
- 2014, Maj2 - 7
- 2014, Kwiecień1 - 0
- 2014, Marzec3 - 3
- 2013, Grudzień1 - 0
- 2013, Listopad2 - 0
- 2013, Październik4 - 11
- 2013, Wrzesień5 - 2
- 2013, Sierpień10 - 5
- 2013, Lipiec6 - 4
- 2013, Maj5 - 0
- 2013, Kwiecień1 - 0
- 2012, Listopad4 - 11
- 2012, Październik1 - 3
- 2012, Wrzesień6 - 5
- 2012, Sierpień9 - 24
- 2012, Lipiec12 - 7
- 2012, Czerwiec5 - 5
DANE WYJAZDU:
Dystans:
23.50 km
W terenie:
5.50 km
Czas jazdy:
01:12 h
Prędkość śr.: 19.58 km/h:
Pr. maks.: 55.20 km/h
Temperatura: 21.0 st. C
Suma podjazdów: 247 m
Na rowerze: Giant Anthem 2
Sąd
Środa, 18 lipca 2012 · dodano: 18.07.2012 | Komentarze 2
Krótka przejażdżka do Bielska na lotnisko do Zboru, a potem przez Błonia do domu. Jest koło skoczni w Bystrej taki miły, stromy podjazd, który stanowi kolejny, po "śmiercionośnym strumyku", punkt treningu techniki. Na nim mój rower wkurzył mnie solidnie po raz trzeci, a po raz drugi tego samego dnia. Po stu kilometrach drugi raz wytarła się tuleja ślizgowa w damperze i to jest koniec tego roweru w moich rękach. Nie warto się nim zajmować. Dojadę go teraz przez najbliższe dwa tygodnie na asfaltowych ścieżkach w ulubionym rowerowym miejscu, a potem pójdzie na żyletki. Postanowione.
A przy okazji, gdyby producenci rowerów i części do tychże zechcieli się do swojej roboty bardziej przykładać, byłbym zobowiązany. Po co mi lżejszy, ładniejszy, samozjeżdżający, samopodjeżdżający, superskręcający, skoro potem NIE DZIAŁA.
A przy okazji, gdyby producenci rowerów i części do tychże zechcieli się do swojej roboty bardziej przykładać, byłbym zobowiązany. Po co mi lżejszy, ładniejszy, samozjeżdżający, samopodjeżdżający, superskręcający, skoro potem NIE DZIAŁA.