Na rowerze: SJumper 29

Garda 2015; dzień 1

Niedziela, 26 lipca 2015 · dodano: 03.08.2015 | Komentarze 3

To miała być wycieczka w stylu "must ride". Kultowe miejsce dla rowerzystów w okolicy Riva del Garda. Przewodnicy zarządzili dzień rozruchowy i ustalili, że jedziemy 62 km w poziomie i 2200 m w pionie. Jezioro, szczyty, piękne widoki, rewelacyjne zjazdy. Po kilku kilometrach wspinaczki 1/3 ekipy zniknęła. Po kolejnych kilku wiedzieliśmy, że jedziemy pod prąd. I wiedzieliśmy też, że trzeba będzie wracać tą samą trasą bo inaczej ominiemy owe kultowe zjazdy. Na wysokości 1100 kolejna 1/3 drużyny zadecydowała, że jedzie dalej, my stajemy na kanapki z salami (bufet na szczycie!) i po krótkiej mojej drzemce wracamy. Dla nas dwojga ta rozruchowa trasa niedzielna się w tym miejscu kończy. A właściwie jej połowa. Wysiłek zostaje trochę zrekompensowany fajnym zjazdem (15 km). Modyfikujemy przewodnikową trasę i skręcamy w 422. Nie wszystko się da zjechać, trochę trzeba sprowadzać, ale wyprzedza nas tylko jeden jegomość. Bunkrów nie ma, ale też jest...
Na końcu kąpiel w niesamowicie ciepłej wodzie jeziora Garda.

Kategoria Daleko

slawek76
| 08:48 wtorek, 4 sierpnia 2015 | linkuj Też tak myślę. Tak naprawdę widoki były w tej części trasy w której byliśmy. Fakt że żeby je wszystkie zaliczyć to trzeba było zrobić 2000 w górę ale nawet te poniżej były super.
domina | 06:40 wtorek, 4 sierpnia 2015 | linkuj Wybierając ten wariant to jednak trochę fajnie pozjeżdżaliśmy, a jadąc we właściwym kierunku zawrócić było by i trudno i niesatysfakcjonująco.... więc ostatecznie błąd nie był taki zły :)
| 06:22 wtorek, 4 sierpnia 2015 | linkuj A właściwie to ciekawe dokąd byśmy zajechali gdybyśmy pojechali dobrą trasą. Bo te 2200 do podjechania to jednak sporo. Nawet jak na pierwszy dzień i świeży zapas sił :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa acysu