Na rowerze: SJumper 29

Alpy, ciąg dalszy

Środa, 23 lipca 2014 · dodano: 24.07.2014 | Komentarze 6

Się jeździ. Na szczęście kierownik wyprawy przewidział dla mniej napalonych samochodowe wyjazdy do punktu startu. Zresztą on sam nie lubi jeździć po asfalcie (lub nie lubi się wspinać :-). Wyjeżdżamy zatem na szczyt lub na przełęcz i jeździmy. O dziwo nie tylko zjazdy, trafia się coś pod górę. Niby nic imponującego, ale za to zjazdy są przednie. Alpejskie krajobrazy, ścieżki, architektura... pięknie. Technicznie trudno, na tutejsze agrafki rowery mamy za duże :-). Niby duże koło jest bezpieczne, ale na zakręcie o 180 stopni o małym promieniu nie mieścimy się bez podparcia. Dodatkowo pogoda nie rozpieszcza, jest mokro i ślisko.

Kategoria Daleko, Trasy

domina | 10:50 poniedziałek, 4 sierpnia 2014 | linkuj Faktem jest że alpejskie przełęcze są oblegane zarówno przez szosowców jak i amatorów pojazdów silnikowych z nastawieniem na tych ostatnich...
doktorno
| 19:37 sobota, 2 sierpnia 2014 | linkuj Na Stelvio sponiewierają Cię motocykliści i kierowcy Lomborghini.
tommyrs | 19:35 sobota, 2 sierpnia 2014 | linkuj Szosowy wyjazd w Alpy też mnie kusi ;)
domina | 18:37 sobota, 2 sierpnia 2014 | linkuj Nareszcie gadasz do rzeczy :)
doktorno
| 10:06 poniedziałek, 28 lipca 2014 | linkuj Organizator jest tutaj: www.transalp.pl
tommyrs
| 09:15 poniedziałek, 28 lipca 2014 | linkuj Zdjęcia jak zwykle rewelacja, chyba rzucę w cholerę to całe ściganie i też wybiorę się w te fantastyczne alpejskie rejony ;) To był jakiś zorganizowany rowery obóz? Czy po prostu przypadkiem natrafiliście na innych bikerów

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa utree